مقالات سئو

ساخت وبلاگ

 

ساختار لینک و پیوند­دهی برای کورنراستون­ها:

مقاله‌ها کورنراستون می بایست در بالای هرم  سئو سایت شما قرار گیرند. در وضعیت ایده‌­آل، می بایست بتوان براحتی از ورقه مهم یک تارنما به مقاله ها کورنراستون دست­‌یافت. همینطور بقیه مقالاتی که قضیه شبیه با مقاله ها کورنراستون دارا هستند می بایست به نوشته ی علمی کورنراستون دارای ارتباط‌ش پیوند داده‌­شوند. وقتی که سایت شما توسعه و گسترش می­‌یابد پست­های متعددی را در آن ارسال خواهید کرد. شما می بایست به موضوعات این پست­ها از زوایای متعدد نگاه نمائید و هرمورد از آن­ها را به کورنراستون مطلوب و مرتبطی پیوند دهید. این ساختار لینک و پیوند­دهی داخلی شانس بالا رفتن درجه نوشته ی علمی کورنراستون شمارا در جستجوی گوگل بالا می­موفقیت.

 

 

 

سئو کورنراستون با به کار گیری از یوست seo:

یوست seo ابزار فوق‌­العاده‌­ای را برای سئو محتوای کورنراستون به عنوان مثال کانتر لینک و پیوند­‌های متنی، تحلیل محتوای کورنراستون و _درنسخه پرمیوم_ پیشنهاداتی برای پیوند­آبادی‌ی داخلی ارائه می­دهد و از این شیوه مقاله‌ها کورنراستون را نسبت به بقیه پست­‌ها در حق تقدم قرار می­دهد.

 

 

 

کانتر پیوند­‌های متنی:

با به کار گیری از یوست بهینه سازی شما قدرتمند می‌باشید در بخش post overview مقاله ها کورنراستون، تعدا پیوند­هایی که به‌این نوشته‌ی علمی و تعداد لینک و پیوند­هایی که‌این نوشته‌ی علمی به آن­ها اشاره می­‌نماید را ملاحظه کنید. این کانتر پیوند‌­های متنی بسیار موءثر میباشد به این دلیل که شما در یک نگاه می­توانید نوشته‌علمی کورنراستون خویش را از دید مطلوب بودن تعداد لینک و پیوند­هایی ورودی گزینه نظارت قرار دهید.

 

 

 

 

 

ارزیابی کورنراستون:

برای بهتر کردن نوشته‌ی‌علمی کورنراستون، شما به چک محتوای ویژه­‌ای نیاز دارید. در‌صورتی‌که می­خواهید محتواهایی که تحت عنوان کورنراستون شناخته می­‌شوند، مقاله ها وقتگیر‌­تری باشند، محتویات خیر داشته باشند و دقت خواننده را به خویش جلب نمایند و در سود مرتبه بالایی را کسب نمایند باید آن­ها را از دید seo و نظارت محتوا خیلی ظریف­خیس و دشوار­گیرانه خیس گزینه قضاوت قرار دهید.

 

 

 

پیشنهادات لینک و پیوند­دهی داخلی:

ورژن پرمیوم یوست seo دارنده آیتم لینک و پیوند­دهی داخلی میباشد. این آیتم آنچه را که شما می­‌نویسید محاسبه کرده و با استعمال از عبارات اساسی­  که در متن تان آورده‌­اید گزینش می‌­نماید که هر کدام از مقاله‌ها به کدام نوشته‌علمی کورنراستون شما دارای ربط میباشد و می بایست به آن پیوند خواهد شد. مقاله ها کورنراستون به مراد سفارش برای لینک و پیوند­ سازی داخلی بصورت متفاوتی آنالیز می‌­شوند، به این دلیل‌که این مقاله‌ها اصلی­ترند و بها بالاتری دارا‌هستند. برای بالا بردن اهمیت مقاله‌ها کورنر استون، بایستی آن­ها در بالای لیست پیشنهادات لینک و پیوند­دهی داخلی قرار اعطا کرد. این دستور عمل شما‌را برای پیوند­دهی به نوشته‌علمی اساسی سهل و آسان می­نماید.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت: 21:49


کاربرد های بک پیوند
امروز قصد داریم به شما شیوه تشکیل داد یک بک پیوند را بدهیم  سئو سایت ما شاید براتون پرسش باشد که بک لینک و پیوند چه کاربردی دارااست و به هیچ عنوان به چه دردی میخورد؟ بک لینک و پیوند ها یک کدام از موردها اصلی در بهینه سازی می‌باشند و یکی‌از گرفتاری های مدیران وب سایت ها بک پیوند قادر است سبب محبوبیت تارنما شما در دیده گوگل و جذب مخاطب بیشتر باشد و درصورتی که در تارنما خویش بک پیوند قرار دهید قادر است منجر بالا رفتن اعتبار سایتتان و همینطور منجر میگردد بها دامنه شما ارتقاء پیدا نماید پس یکی‌از مفاد اصلی در بهینه سازی و seo میباشد با ما یار و همدم باشید تا تمامی چیز را در ارتباط بک لینک و پیوند به شما بگوییم.


کاربرد و اهمیت بک پیوند

بک پیوند چه می‌باشد
به دسته ای از پیوند ها گفته می‌گردد که به صفحه های و یا این که به یکی صفحه های تارنما اشاره داراست که وقتی ساخت‌و‌ساز می گردد که یک تارنما دیگر به شما آن را بدهد از جمله در وب سایت خویش نشانی یک کدام از صفحه ها وب سایت شما‌را قرار دهد که نوعی سئو خارجی محسوب میشود، که قادر است یوزرها متعددی را به سمت وبسایت شما سوق دهد و میتواند از اهمیت بالایی بر خوردار باشد. برای گوگل در حالتی‌که به سایتی بک لینک و پیوند داده گردیده می‌تواند امتیاز مثبتی باد یا این که هنگامی که شما به سایتی بک پیوند دهید گوگل به محبوبیت وب سایت شما پی می‌برد.

یادگرفتن ایجاد کرد بک پیوند
تشکیل داد بک لینک و پیوند یک کاره بسیار معمولی میباشد و به طور تقریب شما تنها می بایست با یک وب سایت دیگر مصاحبه نمائید، اما مراد اینجانب در خصوص مصاحبه چیه؟ چنانچه شما بخواهید در سایتی یک بک لینک و پیوند از وبسایت خویش داشته باشید کافیه با صاحب و مالک وب سایت سخن نمایید و یا این که هزینه ای پرداخت فرمایید تا در یکی‌از صفحه ها وب سایت خویش یک بک پیوند از شما قرار دهد حتی شما هم در شرایطی‌که وب سایت خویش را به درجات بالا ببرید میتوانید به سادگی بک لینک و پیوند بفروشید که به حیث خط مش خیر و خوبی برای کسب و درآمد.

تاثیر بک پیوند بر بهینه سازی
همانگونه که گفتیم گوگل بک پیوند را یک دستور مثبت می شناسد، هنگامی گوگل ببیند که سایتی به شما بک لینک و پیوند داده میباشد در دو شکل به شما امتیاز مثبت میدهد و تاثیر میگذارد بر seo:

هنگامی یوزرها بک پیوند شمارا میبینند جذب وب سایت شما می‌شوند و به سمت وبسایت شما موعظه میگردند و به طور طبیعی بازدید تارنما شما ارتقاء میابد که‌این از طرف گوگل به شدت ارزشمند میباشد پس درجه وب سایت شمارا بالا می‌آورد(کلا گوگل دنبال کاربرا می ره لعنتی)
در مرحله دوم وفتی گوگل به یک بک لینک و پیوند از تارنما شما میرسد به دارای اعتبار بودن وبسایت شما پی میبرد و در‌این حالت هنگامی به محبوبیت و قیمت وب سایت شما پی میبرد رتیه وب سایت شمارا بالا میبرد.

بک پیوند و بهینه سازی

مقدار ماندگاری بک پیوند
بک پیوند ها مقدار ماندگاری متعددی مانند یک رپورتاژ ندارند.(رپورتاژ چه چیزی است؟) و ماندگاری هر بک لینک و پیوند میتواند متعلق به هزینه قابل پرداخت شما باشد اما معدل حدود ماندگاری آن در میان 1 ماه تا 3 ماه می‌تواند باشد که به حیث مجال خیر و خوبی می‌تواند باشد. اما نکته مهم در ماندگاری آن ممکن میباشد بک لینکی که مستعمل میباشد یک تبلیغ باشد که‌این نوع تبلیغ ماندگاری لحظه ای داراست و به ماه کشیده نمی‌شود.


مقدار فرصت ماندگاری بک لینک و پیوند

بک لینک و پیوند بدون پول
بک لینک و پیوند میتواند به طور مجانی باشد که می‌تواند به شاخه های متعدد تقسیم خواهد شد که دربرگیرنده:

تشکیل داد بک پیوند در فروم ها و سالن های دعوا
ایجاد کرد بک پیوند در فضای مجازی
تشکیل داد بک پیوند توسط ساخت‌و‌ساز محتوا
از روش ارسال پیام های تبلیغاتی

چگونگی اخذ بک لینک و پیوند بدون پول

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 204 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 21:22


مراد از ارتباط seo موتور های کاوش  و ساختار تگ هدینگ چه میباشد؟
ساختار هدینگ ها نقش مهمی در سئو موتورهای کاوش اعمال می نمایند.  سئو سایت موتورهای کاوش هدینگ های سایت شما‌را همانطور که می باشد محاسبه می نمایند. چنانچه یک سایت از این تگ ها به صدق برای یک ساختار صحیح هدینگ به کارگیری نماید، بازدیدکننده میتواند موضوعات کاغذ را به طور گذری مشاهده کرده و روی قضیه گزینه عشق و علاقه خویش تمرکز نماید. درصورتی که موضوعی توانست بازدیدکننده را به خویش جلب نماید ، او به قسمت متبوع می رود و مقاله متبوع خویش را مطالعه می نماید. لذا همانگونه که میبینید ساختار هدینگ برای خوانایی کاغذ نیز بسیار اهمیت داراست.

مواقعی که در استعمال از تگ های هدینگ بایستی رعایت شوند
۱.از تگ های H1 تا H6 تحت عنوان مشخصه های قسمت های تیتر و تیتر های فرعی استعمال فرمائید و خیر برای قالب بندی متن و اندازه آن.
۲. بخش اعظمی از متخصصین توصیه میکنند که تگ h1 در html را برای تیتر کاغذ، H2 را برای تیتر های اساسی و H3 را برای تیتر های فرعی اساسی کنار بگذارید.
۳. در‌صورتی‌که میخواهید در یک متن فرو رفتگی ساخت‌و‌ساز نمائید بهتر میباشد از یک تگ blockquote در html به کار گیری فرمائید.
۴. درصورتی که می‌خواهید به متن فرم خاصی دهید و یا این که مجموع در جمله فرو رفتگی ساخت و ساز نمایید از یک CSS به کارگیری فرمائید.
۵. از تگ P جمله برای مستقل کردن جمله ها به کار گیری نمایید.
۶. مهمترین هدینگ مستعمل در کاغذ می بایست H1 باشد و در هر کاغذ صرفا می بایست از یک H1 استفاده نمود.
۷.هدینگ های فرعی می بایست H2 باشند و هدینگ های پایین دسته هدینگ فرعی بایدH3 باشند و الی پایان. همان دیگر در html عنصرها H2 بایستی درپی H1 بیاند ، H3 به دنبال H2 و الی پایان.
۹. هر هدینگ بایستی دارنده عبارات کلیدی ارزشمند باشد در غیر این شکل به کارگیری از آن بی بهره میباشد.
۱۰. اعتنا نمائید که تگ های هدینگ صرفا برای هدینگ استعمال شوند خیر برای تغییر و تحول اندازه و فونت متن.
۱۱.از تگ های هدینگ برای متن ها پنهان استعمال نکنید. به کار گیری از هر نوع متن پنهان برای سایت شما یک پنالتی به حساب آورده می شود. خصوصا در شرایطی که بخشی باشد که بر بهینه سازی تاثیر گذار باشد.
۱۲. تگ های هدینگ را در صفحه ها متعدد وب سایت خویش تکرار نکنید. عملکرد نمایید در بین صفحه ها تارنما تگ های هدینگ مخصوص داشته باشید.
۱۳. محتوای به کاربرده گردیده در تگ H1 نباید مابه با تگ متا باشد.

از نگاه سئو تاثیر تگ هدینگ چه است ؟
۱.موتورهای کاوش رابطه تگ های هدر و محتوای مرتبط با آن را در آنالیز بهینه سازی وب سایت قلمداد می نمایند.
۲.موتور های کاوش سازش فی مابین تگ های هدر و دیگر قسمت های برگه را ارزیابی می نمایند.
۳. تگ h1 در html مهم‌ترین تگ میباشد و نباید ابدا از آن قیدش را زد. موتورهای کاوش به لغت ها به عمل برده گردیده در تگ H1 توجه می نمایند. لذا توجه نمائید این تگ می بایست دربردارنده یک توضیح ابتدایی از محتوای برگه باشد، همان H1 به عبارتی عمل عنوان برگه را می نماید.
۴.تگ های هدینگ به مخاطب اذن میدهد دریابد که محتوای شیت در چه موردی میباشد. و از طرفی در لحاظ داشته باشید موتورهای کاوش اهمیت متعددی به تجربه مخاطب در یک وب سایت می‌دهند.

خواسته از دید کاربری تگ عنوان چه چیزی است؟
۱.برای یوزرها اینترنت که از یک متن خوان استعمال می نمایند،جا به جایی فی مابین قسمت های محتوا به جهت ساختار صحیح هدینگ ها، ریلکس خیس خواهد بود.
۲. هدینگ H1 در HTML به یوزرها یک نگاه زود گذر و کلی سریع از مجموع محتوای شیت میدهد.
۳. با مطالعه تگ های هدینگ متفاوت،یوزرها می‌توانند یک ورقه را مرور نمایند و فقط نصیب هایی که به آن عشق مند هستد را بخوانند.
۴.به کارگیری از این تگ ها ضمن تغییر‌و تحول اندازه و فونت بخشی از متن، منجر میشود که یک ورقه اینترنت آراسته و واضج خیس به حیث رسد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 228 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 20:52

ترازو عکس العمل‌پذیری صفحه ها (پاسخگویی ورقه)
سرعت پیج
ترازو امنیت پیج
ظواهر کلی اینترنت‌وب سایت در کلیه مرورگرها
اگرچه این‌ها مهم ترین فاکتورها در جايگاه‌بندی صفحه های نیستند  سئو سایت  البته هنگامی که فاکتورهای دیگر مانند کیفیت و رابطه صفحه های یکسان باشد، از اهمیت متعددی برخوردار خواهند شد.

حق تقدم‌های استفاده کننده
 یک کدام از مهمترین نکات الگوریتم های گوگل که در اکران نتیجه ها برای کاربر تاثیرگذار میباشد، حق تقدم‌ها و وضعیت مخاطب میباشد. مثلا این مفاد میتوانیم فاکتورهای تحت را ذکر کنیم:

وضعیت مکانی استفاده کننده
تاریخچه جستجوها
پیکربندی کاوش
برای اینکه ادراک بهتری از این قضیه داشته باشید به‌این نمونه دقت نمایید:

برای کاربرانی که در آمریکا واژه و کلمه‌ی فوتبال را کاوش می‌نماید،  نتیجه ها تماما متفاوتی نسبت به افرادی در مرزوبوم انگلیس این کلمه و واژه را کاوش می‌نمایند، اکران داده میگردد.


الگوریتم های گوگل برای seo چه می‌باشد؟
یکی عامل ها گزینش‌کننده در جايگاه‌بندی صفحه های، لغت ها کلیدی مصرف شده در محتوا میباشد. شایسته ترین نحوه برای به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی، seo کردن محتواست. بهینه سازی شایسته ترین شیوه میباشد که به گوگل نشانه میدهد محتوای تارنما درباره‌ی یک قضیه خاص میباشد.

یکی‌از طریق‌هایی که اینترنت‌تارنما‌ها در قبل استعمال می‌کردند و معمولا باعث به توفیق آنها میشد، به کارگیری بیشتر از لغت ها کلیدی بود. هر چه واحد سنجش استعمال از واژه و کلمه کلیدی بیشتر بود، آن ورقه از لحاظ گوگل اهمیت بیشتری پیدا می کرد.

هنگامی که گوگل متوجه این زمینه شد که اکثری از وب سایت‌ها تنها برای بالا بردن رنکینگ صفحه های خویش از این‌راه استعمال می‌نمایند، الگوریتم‌های خویش را تغییر تحول اعطا کرد. همینطور الگوریتم های گوگل به شکلی می‌باشند که به کار گیری از سئوی کلاه سیاه نیز بی‌اثر خواهد شد. به همین ادله شما نباید از تکنیک‌هایی فریبنده برای بالا بردن رنکینگ پیج خویش به کارگیری نمایید. شاید الگوریتم های گوگل بلافاصله متوجه این مسئله نشوند ولی بالاخره این فریب‌ها آشکار می گردند و جايگاه‌ی برگه‌ی شما‌را تنزل میدهند.

چنانچه از پلتفرم وردپرس برای مدیر محتوای تارنما خویش به کار گیری می کنید، می‎توانید برای سئوی تارنما خویش از افزونه‌هایی مثل Yoast به کارگیری فرمائید.

برای فعالیت با این افزونه کافیست راهنمای جامع و یادگرفتن پلاگین yoast برای سئوی وردپرس را بخوانید.

در آینده، الگوریتم های گوگل در چه مسیری تکان می‌نمایند؟
گوگل کم کم داده ها دقیقی راجع‌به تغییرات در الگوریتم‌های خویش منتشر می‌نماید و تنها این امور را در خصوص اساسی‌ترین الگوریتم‌هایش اجرا می دهد. بسیار اساسی میباشد که صفحه های خویش را طبق آخری اعلامیه‌های مرتبط با الگوریتم های گوگل آپدیت نگه ‌دارید و همگام با این الگوریتم‌ها پیش بروید، البته هیچ‌گاه همت نکنید که گوگل را فریب دهید، چون دیر یا این که زود الگوریتم‌ها متوجه این مسئله می شوند و رنکینگ کاغذ‌ی شما زیر می آید.

به مکان فریب‌کاری کارایی فرمایید نسبت به الگوریتم های گوگل دور اندیشی پیدا نمایید و اینترنت‌وب سایت خویش را در سمت و سوی این الگوریتم‌ها پباده سازی نمائید. این فعالیت سبب می شود، مخاطبان از مشاهده‌ی شیت شما لذت ببرند که‌این مسئله یک سیگنال مثبت برای ارتقاء سکو‌ی شیت‌ی شما خواهد بود.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 2841 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 19:28


درین مقاله یه چک عدم تشابه تیتر حقیقی کاغذ با تیتر آن در کاغذ نتیجه ها سئو سایت جستجوی گوگل میپردازیم.


همگی با اهمیت فراوان تیتر شیت در صفحه های جستجوی گوگل واقف میباشند. یک تیتر کارکشته کلیک بیشتری از یوزرها اخذ می نماید و ترافیک وب سایت را ارتقاء می‌دهد. در حالی یک تیتر ضعیف، موجب می‌شود که یوزرها در کاغذ کاوش از وبسایت شما عبور کرده و بر روی وب سایت رقیبانتان کلیک نمایند.

بررسی ها نماد داده اند که در مورد ها بسیار متعددی گوگل تیتر شیت را مختلف با چیزی که در تگ تیتر یا این که به عبارتی Title کاغذ وجود داراست، اکران میدهد. بخش اعظمی از صاحبین تارنما و یوزرها احتمالا در وهله اولیه تصور می نمایند که اشتباهی فیس داده میباشد. درصورتی که که‌این طور وجود ندارد و تعیین تیتر ورقه در حاصل گوگل تا حدی ذوق وسلیقه ایست و خویش گوگل در آن دخل و تصرفاتی نیز اجرا میدهد. آیا گزینش تیتر شیت ذیل تاثیر اسکیمای شیت میباشد؟ آیا تعیین این تیتر بر طبق هدینگ H1 و H2 اجرا میگردد؟ چرا گوگل تنها محتوای تگ Title را تیتر برگه در حیث نمی گیرد؟

در ویدئویی که در سال 2014 از آقای مت کاتس، یکی‌از کارشناسان ارشد گوگل منتشر شد، وی به توضیح این موضوع و انگیزه تغییر و تحول تیتر ورقه پرداخت.

بخش اعظمی از وبمستر ها نمیدانند که گوگل تیتر کاغذ را دقیقاز تگ Title نسخه برداری نمی نماید. تغییر‌و تحول تیتر شیت بوسیله گوگل چیز جدیدی وجود ندارد و در قبل نیز رخداد می افتاده میباشد. دلایلی وجود داراست که گوگل به تغییر‌و تحول تیتر برگه نسبت به محتویات تگ تیتر میپردازد.

وقتی که گوگل نسبت به گزینش تیتر برگه مبادرت می نماید، همت دارااست که تعریف دقیقی از برگه را با اعتنا به محتوای آن داشته باشد تا این دو تماما به هم دارای ارتباط باشند.

در‌این فرآیند گوگل پیرو سه چیز میباشد:

عبارتی که در عین تناسب کوتاه نیز باشد.
تعریف دقیقی از برگه و سایتی که‌این برگه در آن میباشد.
تعیین عنوانی که به مورد ها کاوش شونده نیز دارای ربط باشد.
در شرایطی که که تگ تیتر برای برگه وجود داشته باشد، گوگل اکثر وقت ها از به عبارتی داده ها استعمال می نماید. در موقعیت ایده آل این تیتر، برگه را به نیکی تعریف کرده، به لغت ها آیتم کاوش بسیار مجاورت میباشد و در عین هم اکنون کوتاه نیز است.

همگی وبمسترها و صاحبین وبسایت ها از عنوان ها صحیح برای صفحه های خویش استعمال نمیکنند. در برخی مواقع نیز ممکن میباشد شما از تعیین عنوانی گوناگون با تیتر برگه وبسایت به وسیله گوگل تعجب نیز بکنید. عنوانی که ابدا در تگ Title ورقه قرار ندارد. خط مش های دیگری نیز طبق گفته مت کاتس وجود دارااست که گوگل بر این پایه تیتر ورقه را گزینش می نماید.

درصورتی که تیتر شیت نمی تواند مخاطب را مشتاق به کلیک بر روی تارنما شما نماید، گوگل ممکن میباشد تغییراتی در تیتر شیت شما دهد. گوگل در گزینش تیتر، از محتوای صفحه های به کار گیری می نماید. ممکن میباشد از متن پیوند هایی که به برگه شما پیوند داده گردیده اند استعمال نماید، ممکن میباشد از پروژه Open Directory نیز سود بگیرد. در موقعیت کلی عنوانی را تعیین می می نماید که آیتم پسند یوزرها باشد.

بدین ترتیب در صورتیکه می‌خواهید در اختیار گرفتن تیتر کاغذ را در مشت بگیرید، بایست بدانید که تماما این اقتدار را ندارید، ولی می‌توانید خویش را با لغت ها آیتم جستجوی مخاطب هماهنگ نمائید. کارایی نمائید که تیتر شیت علاوه بر ذکر محتوای آن و رابطه با جستجوی یوزرها، در برگیرنده توصیفی از کلیت تارنما نیز باشد. به‌این واسطه یوزرها پیش از کلیک بر روی تارنما شما در حاصل کاوش، از ماهیت کلی وبسایت نیز با خبر خواهند شد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 205 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 17:17